onsdag 17 juli 2013

Ny leksak

Nyligen beställt en så kallad "Fleshlight"... fast en kopia. Inte dom som kostar närmare 1000-lappen. Återstår att få hem den och testköra.

Stod att den skulle vara väldigt trång, nästan för trång för vissa.Oturligt nog är man ju bara utrustad med en normalstor kuk. Så det borde gå bra.

Det finns ju en massa sköna saker för tjejer. Stavar i alla de storlekar och former. Olika material och naturtroga och sånna som mer ser ut som vanliga leksaker eller prydnader.

Har testat lite olika för män. Olika ringar - dels dom som ska vibrerar och ska virbrera mot tjejens klitta. Fungerar rätt bra och är inte direkt obekvämt på något sätt. Lite pirrigt att han något som vibrerar nere vid kukroten.

Även testat ringar som ska hålla igen lite där nere. Men jag har aldrig haft problem att ha hård kuk - så det gjorde inte så stor skillnad.

Dock nu när jag tänker på det. Var en gång för många år sedan på semester. Träffade en donna och vi viste att det var sex på gång - sex i massor. Köpte två paket kondomer - där den ena hade inbyggd penisring som höll åt ordentligt där nere.

Var faktiskt inte alls tokigt vill jag minnas. Kan bero på att hon var en riktig kåting. Kom 2-3 gånger varje gång man hade sex.

Hennes fitta var riktigt våt och det riktigt doftade fitta om henne. Kommer fortfarande ihåg smaken - var nog den bästa jag haft. Kraftig smak, men inte alls så att det kändes ofräsht.

Sen har jag även en penispump. Försökt i perioder att använda den tidigare. Är ju inte direkt skönt. Visst sväller kuken, men är bara tillfälligt. Man lessnar efter ett tag. Körde till och med så hårt att jag fick små blåmärken på kuken vid nåt tillfälle. En kul grej, fast inte nå mer.

1 kommentar: