torsdag 11 april 2013

Den undergivna tjejen

En ledig stund och just nu är har kuken intagit overkliga proportioner. Ovanligt hård och stor i min hand. Är så (svordom) skönt att runka alltså.

Knäppte igång ett filmklipp och till min förtjusning och förvåning så kände jag igen tjejen. Ah okay... jag känner inte tjejen i filmen, men hon påminner helt klart om en tjej jag satt på tidigare.

I sig är det en rätt bra historia. Var på en fest och hann avverka lite olika samtalsämnen. Några gled in på sex, partnerbyte och sånt.

Slutade iaf med att jag pratade med ett par och dom var väldigt fria i sin syn på sex och det visade sig att hon var väldigt undergiven. Jag skulle kontakta dom och efter några mail så hade vi kommit överens om att jag skulle fixa ett hotellrum och få låna tjejen en natt.

Låter som från en film eller nån pojkdröm - men faktiskt sant. Hon var undergiven och jag har väl ännu inte fattat helt ut vad som förväntades av mig. Jag visste bara att det var tillåtet att ta för sig av henne, vara hård om jag vill och sen hade hon nåt ord, som skulle avbryta det hela om nåt var fel.

Hon kom iaf till hotellet. Jag började tafsa på henne direkt. Blev en massa sex, nya upplevelser för min del och hon var riktigt vild och sexig.

Munknullad (hur mycket jag ville)
Slickad, pullad, töjd
Smisk på stjärt, bröst, örfil
Knullade henne hårt i fittan
Stor svart analplugg
Analsex

Använde alla möbler som fanns på hotellrummet. Var grymt sexigt att se ut från hotellfönstret när hon låg på ett skrivbord och bara stönade när jag knullade henne.

Blev några omgångar med kort paus mellan. Sen på morgonen vaknade jag och knullade henne en sista gång innan hon blev hemskickad.

Grymt härlig upplevelse med en tjej som jag nog annars inte hade stött på eller varit tillsammans med riktigt. Ganska liten och tanig, Inte svartmålad, men lite åt det hållet. Piercing i navel och fittan.

Hon på filmklippet jag just såg, påminner om henne. Samma kropp och utseende. Många ansiktsuttryck också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar