tisdag 2 april 2013

Dagens runkstund

Kuken är väldigt hård... har runkat en stund nu.

Jag har hunnit avverka några härliga bilder från nätet. Därefter plockade jag fram en gammalt USB-sticka där jag har en del gamla bilder på ett ex.

Fy vad sexig och var. Skulle vilja visa, men samtidigt vill jag inte skylta med hennes ansikte och kropp eller ens avslöja att jag har kvar dom bilderna.

Se hennes i dom sötaste och sexigaste underkläderna. Se henne onanera med två dildos. En naturfärgad och ådrig dildo i fittan och en stav som vibrerar över hennes klitta.

Sen dök det upp några bilder där hon har en stav i röven också. Kom lite som en överraskning, kommer knappt ihåg att jag hade sånna bilder på henne. Sexigt att se när staven just är på väg in i öppningen.

En kort film har jag också. Hon rider mig.. världens finaste arsle har hon... rider så fint och kommer. Sexigt att höra hennes stön bli kraftigare och kraftigare.

Nu gick jag istället över till lite vanlig trevlig porrfilm. Proxy Paige och en lite mer exotisk tjej tar den i röven. Först har dom slickad varandras stjärthål som varit indränkta i honung. Sen före kuken skulle in pullade han deras öppningar med smör? Mycket märkligt.. men samtidigt sexigt och snuskigt med lite kladdigare lekar. Båda får varsin bit smör uppkörd i stjärthålet innan kuken trycks in.

Som avslutning blir det lite asiatiskt. Lolita tjej i skoluniform som onanera med en klubba. Ser vått och kladdigt ur här också. Helrakad dessutom! Ganska ovanligt för asiattjejerna. Onanerar både med klubba och eltandborste nu...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar