fredag 29 mars 2013

Wetsex

Idag har jag snöat in en del på kiss/wet. Började i övre tonåren känna att det var porrigt att se en tjej kissa. Var väl mest fantasier i början, sen så upptäckte man ju att internet hade en del att erbjuda. Nu för tiden är det ju inte så speciellt svårt att hitta film eller bilder på nätet. Även om inte allt är så bra.

Vad är bra då?

Jag tycker inte det ska vara för mycket, utan får gärna vara lite lagomt våt och snyggt. Att se en tjej hålla sig tänder jag inte direkt på. Kanske som kort intro på ett filmklipp, men inte nåt utdraget.

Vet inte om jag gillar bättre att se en tjej kissa solo.. eller se hon bli nerkissad av en kille/tjej. Tycker att det är nånting vackert och väldigt sexigt att se henne göra det solo. Smygfilmat eller bara få ta sig en titt på nära håll.

Har en del erfarenhet själv. Dels har jag gjort det med min fru vid flera tillfällen. Smekte henne samtidigt som hon kissat & bara hållt under strålen. Underbart varmt och skönt faktiskt...

Testat att slicka henne efter att hon kissat några gånger också. Lagomt mycket smak av fitta och det våta.

Fast har även testat att ligga under henne och ta emot lite mer. Vet inte om det varit något jag tyckt varit jättebra, men upphetsande att vänta på det och känna de första dropparna.

Har tidigare känt när två andra tjejer kissat. Olika tillfällen, ena var ett ex och den andra var ett engångs ligg. Uppbyggnaden från att våga ta upp ämnet och väntan på att det ska komma är nog det absolut bästa. Sen är det så klart skönt att känna de första dropparna komma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar