tisdag 26 mars 2013

Amatörfoto

Dagens sysslor är utförda och nu återstår en stund i lugn och ro, som jag hade tänkt spendera på att surfa sexiga amatörbilder och runka skönt.

Händer ganska ofta att jag surfar efter amatörfoton från världens alla hörn. Verkar finnas mycket svenskt och nordiskt. Gissar att mycket annat är brittiskt, tyskt etc och så klart även från USA.

Verkar finnas sexiga tjejer och par överallt. Däremot verkar det vara dåligt med liknande material på asiater och mer exotiska och mörkhyade skönheter. Något jag ibland kan tycka är lite konstigt. Japaner ska ju vara kända för att ha en massa konstigt för sig i sängen. Däremot är det sällan jag ser amatör porr från dessa områden.

Samma sak gäller svarta tjejer, fotar dom inte hemma? Måste dom ju göra i samma utsträckning som alla andra känns det som. Hade blivit glad om det hade funnits mer sånna bilder ute på nätet. Då menar jag amatörfoto och inte proffsfoto.

Sprang på nedanstående tjej och hon fick mig helt klart lite extra hård. Rödhårig och även rödhårig mellan benen. Hann tyvärr tappa bort adressen till bilderna. Yammi säger jag! Vill gärna smaka och känna på henne.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar