onsdag 27 mars 2013

Ansiktssprut

Cumshot, facial... nersprutade tjejer har jag alltid tänt på. Alltid varit nåt fascinerande och upphetande med att se en söt tjej nersprutad.

Vet inte vad det beror på. Dels är det ju självklart skönt att komma och tömma kuken, men sen är det nånting upphetande vackert/kinky med att se en tjej helt nersprutad. Lite förnedrande, även om jag samtidigt inte tycker att just förnedra/vara elak på något sätt är upphetsande. Det är som en fin balansgång mellan nåt förbjudet och kinky och något väldigt vackert och skönt.

Sen är det många tjejer som inte riktigt gillar att få satsen i ansiktet. Är helt okay om dom vill ta det i munnen eller bara över brösten, magen, ryggen. Fast visst är det lite synd.. så härligt att tömma rakt i ansiktet.

Jag har haft förmånen att spruta några tjejer i ansiktet iaf. Min kära fru brukar ibland ta emot, även om hon föredrar i munnen. Oftast blir det i duschen så hon kan tvätta av sig efteråt.

En fantasi jag har är att på sommaren vid en strand med många som solar och badar. Gå lite åt sidan och få en skön avsugning och spruta ner henne. Kanske gå till en toalett eller en omklädningshytt. Sen utan att torka bort gå ner till vattnet som att inget hänt och låta henne tvätta bort det i vattnet.

Har haft några andra damer som tagit emot i ansiktet också, men har däremot inte stött på någon som verkligen bett om det. Hade varit härligt att träffa en sån tjej.

Jag hade trekant en gång och då kom vi överens om att vi båda skulle komma över hennes bröst. Kommer inte ihåg så mycket, men hon hade jättebröst... fylliga och lagomt hängiga. Tyvärr kom vi inte samtidigt, vilket hade höjd upplevelsen lite. Jag kom först.. hade varit mer upphetsande att spruta på ett par redan nersprutade bröst nästan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar