måndag 25 mars 2013

Urringningen

Till dagens ljuspunkter hör ännu en fin vy jag fått. En av mina fräscha kollegor, en tjej i mitten av tjugoårs åldern. Riktigt sexig en - inte för att hon klär sig utmanande eller är överdrivet porrig. Utan är bara genuint söt och får iaf mina fantasier att skena iväg ibland.

Nu är hon dessvärre gravid, vilket jag inte vet är bra eller inte. Självklart bra och roligt för henne, men jag gillade ju igentligen den slanka och sexiga kroppen hon haft. Samtidigt är det spännande att se mer kurvor och former.

Fick mig iaf chansen att se ordentligt med former när jag fick en trevlig vy rakt ner i hennes urringning på nära håll. Känna doften av hennes parfym och se ett par stora fylliga bröst. Såg enda ner till slutet av bh-kupan. Svart bh med rosa kontrastfärg i kanten.

Yammi! Hade velat känna och smaka lite.

Även brösten är en sån sak jag inte vet om en graviditet är bra. Tänder egentligen mer på små bröst. Lite flickiga och putande. Samtidigt är det alltid nåt speciellt med ett par tunga, större bröst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar