söndag 24 mars 2013

Hej allesammans!

Jag är en vanlig svensson. Är gift och lever ett alldelens vanligt och relativt tråkigt liv. Jag är nöjd, men det inget jag behöver skriva om på en blogg.

Däremot har jag alltid haft ett stort intresse i sex och porr. Mycket stannar i fantasins underbara väg, där lite av varje har hunnit passera. En hel del har jag även hunnit med att uppleva i verkligheten.

Tyvärr så stannar mycket i just fanasin och kommer inte längre. Blivit många sköna stunder för mig själv och något jag värderar otroligt mycket. Skulle tro att jag inte är ensam om det, utan att det är många där ute i stugorna runt om i landet som känner igen sig.

Atta kunna ta en skönt stund för sig själv och låta fantasin flöda. Känna hur kuken växer och man vill nästan inte att det där sköna och efterlängtade sprutet ska komma. Utan att man istället kan fortsätta längre och längre...

Tänkte använda den här bloggen till att skriva av mig lite om mina fantasier och upplevelser - stora som små.
Jag hoppas att många känner igen sig och att det jag skriver kan fungera som tändvätska för andras fantasier och sköna stunder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar