söndag 24 mars 2013

Cameltoe på gymmet

Dagens gymbesök bjöd på en vacker syn. Är rätt ofta man är där och får chansen att tjuvtitta på tjejerna som är där. Många unga och nästan alltid i senaste träningsoutfitten, något jag inte klagar på.

Idag var det främst två tjejer där som fångade min uppmärksamhet. Dels var det en tjej med exotiskt utseende där. Lätt mörkare hy, svart hår uppsatt i en knut. Tighta träningsbyxor, dock endast en vanlig t-shirt så den dolde en del.

Men vilka ögon! Riktigt sexiga med dom vita stora ögonen mot hennes lite mörkare hy. Hon var härlig söt och henne hade jag gärna tittat lite närmare på.

Den andra som tjejen var en härlig syn som tyvärr var väldigt kort, men fastnade i mina fantasier. Jag hade knappt sett henne för hon var i andra änden av lokalen. Såg att det var någon där, men inte så mycket mer.

När hon var klar kom hon närmare och hämtade en lite äldre man. Kanske pappa eller farfar. Hon var själv kanske 16-18 år. Iklädd ett par gråa tighta träningsbyxor.

Vad tror ni jag ser i grenen? Jo en härlig och väldigt tydlig cameltoe.Var svårt att inte stirra när hon kommer gående emot och förbi mig. Söt var hon också... Så där härligt oskyldig look. Blond och håret i en söt fläta.

Fan vad härliga läpparna där mellan benen såg ut. Stora och fylliga och en tydlig skåra där tyget skar in.

Är bara att hoppas att hon är där fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar